Rühiharjutusi arvutitunnis kasutamiseks

Kõik sellel leheküljel leiduvad harjutused ja foto on valitud  Kaja Hermlini raamatust "Kehahoiu ABC", harjutusi pole muudetud.
Selja sirutust ja süvalihaste kasutamise oskust õpetavad harjutused.
HARJUTUS 1
Lähteasend. Poolkükk, seinast mõõtsammu (jalalaba pikkus) kaugusel, pea, selg ja puus toetuvad vastu seina.
1. Pööra käed pihkudega ette.
2. Suru õlgu kergelyt vastu seina. Hoia asendit vähemalt 10 sek (vt pilti).
TOIME: Korrastab kehahoidu; pea, selg ja puusad asetsevad ühel joonel. Tõstab ülaselja toonust, treenides abaluu lähendajat romb- ja trapetslihast.


HARJUTUS 2
Lähteasend.Poolkükk seinast mõõtsammu (jalalaba pikkus) kaugusel, pea, selg, ja puus toetuvad vastu seina.
1. Suru õlgu kergelt vastu seina.
2. Sissehingates tõmba kõhu ja alaosasisse nii, et nabapiirkond kergelt kerkib. Hoia asendidt vähemalt 10 sek.
TOIME: Korrastab kehahoidu, tõstes kõhuristilihase toonust, vähendab suurenenud nimmenõgusust.